24. maaliskuuta 2012

"Measured approaches"

Muutama ostos ja yleistä löpinää:
Gina Tricot n.15€
Kirpparilta bongattu Rakas Henrietta, uutena on joskus maksanut n.27 €, mutta tolla oli hintaa enää 3,5€
Lumenen kulmakynä n.7€ Sokokselta, ostin tällä kertaa tavallista vaaleampaa sävyä, mutta toi taittaa mun mielestäni liikaa punaiseen sen harmaan sijaan, joten käytän tota ja sitten sitä tummempaa sävyä yhdessä :D Maybellinen luottoripsari n.13,50€ (silloin, kun vuosia sitten aloin tota ostamaan niin se maksoi vaan 5€ :D), ja sitten Seppälästä ostetut tekoripset, n. 6€, jotka ovat näin tekoripsimaallikon näkökulmasta ihan loistavat, niissä on itsessään jo liimapinta ja niiden paikalleen laittamiseen kului normaalin 15 minuutin tahimisen ja meikin korjaamisen sijaan n.2 minuuttia. Suosittelen kuitenkin hommaamaan tekoripsiliiman (Make Up Storella on parhaimmat, itse hommasin reilu vuosi sitten sellaisen S:n suosituksesta, ja sen kanssa ei tartte pelätä, että ripset lähtee irti kesken illan) varmuuden vuoksi, koska ton paketin mukana sellaista ei tule erikseen.
 
Uudet meikit testissä viime perjantaina, peilikuvan muodossa (musta tuntuu, etten osaa ottaa itsestäni enää muutoin kuvia:D)

Oon myös viime päivinä stressannut ihan hirveästi mun opparini takia, mitä oon vasta saanut aloitettua ja sen pitäisi periaatteessa olla jo melkein kuukauden päästä valmis, joten mun täytyy kiriä ja kirjoittaa sen raakaversiota aika tiuhaan tahtiin, sekä aloittaa sen toiminnallisen puolen tekeminen myös. Ensiksi pitäisi kuitenkin lähettää opettajalle aiheanalyysi :D
Mun työpiste ei tunne sanaa siisti :D

-E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti