23. maaliskuuta 2012

"Ooh, Lisa, is that too spicy for you?"
"I can see through time! "

Vihdoin ja viimein asuntopostausta keittiön muodossa:

Tarkoituksena olisi hommata jossain välissä tänne kirjahylly, koska tällä hetkellä kaikki keittokirjat on kaapissa :D
 
Tästä keittiöstä löytyy kaikkia eri materiaaleja (Vihertävä kuviollinen tapetti yhdistettynä kuviolliseen boordiin, valkoista laattaa, punertavan ruskehtava muovilattiamatto, vaaleaa puuta olevat kaapit, mitkä on oikeasti vaan päällystetty sellaisella muovilla, että ei ne oikeasti vaaleaa puuta oo nähneetkään, tasoissa on vaaleaa marmoripintaa jäljittelevä pintakuvio <- mitä on ehkä ikävintä yrittää rätillä pyyhkiä, kun et tiedä onko siinä likaa vai vaan kuvio) :DD Inno-setä saisi varmaan slaagin tästä materiaalien sekasorrosta, mutta mä jollain tapaa tykkään tästä kaikesta:D
 
Muumi-mukeja löytyy kaapista n.10 kpl, kerään niitä epäaktiivisesti :D
 
Ikean tuolit ja pöytä, noi ostettiin erikseen ja oon aika tyytyväinen noihin, koska tuolit saatiin tosi edullisesti ja pöytäkään ei ollut kallis. Halusin keittiöön alunperin mustaa (jo runsaan materiaalikirjon vuoksi), ja tuolit löytyivätkin melkein heti, mutta pöytää sai etsiä vähän pidemmän aikaa, ennen kuin törmäsin tähän, missä on kromatut jalat ja varsinaisen pöydän virkaa toimittaa tollainen sameaa lasilevy. Tykkäsin noista yhdessä myös muchosti :)
Kaapin sisältöä ja täältä löytyy muutama peltipurkki: tumman sininen saatu ilmaiseksi, raitapurkki ostettu kirpparilta ja Pikku Myy-purkki saatu lahjaksi. Täytyisi vielä keksiä joku ratkaisu, mihin noi vitamiinit laittaisi (ehdotuksia otetaan myös vastaan). Huomatkaa myös epätarkka Mikki Hiiri-sokerisirotin
Mun jääkaapin ulkoasusta vastaa H, kirjekuori, joulukortti, ja nimipäiväkortti (Eric!) on kaikki H:n käsialaa ja oikeanpuoleinen onigiri-lappu on peräisin H:n mulle ostamasta kirjasta ;D
Ikeasta ostettiin huonekalujen lisäksi raitasta kangasta, mistä tehtiin pyötäliina ja verhot
Batman ja Robin!
Voodoo-veitsiteline hengaa tiskipöydän tuntumassa
Tässä on esillä mun projektia, eli haluaisin mahdollisimman monet ruokatavarat laittaa erilaisiin peltirasioihin tai lasipurkkeihin tai vaan purkkeihin :D. Kuvan kaksi ekaa purkkia oon saanut kaupasta, kun oon ostanut Elovena-puuroa ja Kellogg's-muroja, Kaakao-purkin oon saanut joskus lahjaksi ja raitapurkki kirpparilta ostettu.
Disneyn tavarat on myös mun mieleeni, kaapista löytyy vielä Mikki Hiiri-vohvelirauta. Haluaisin vielä sen pirtelökoneen, leipägrillin, suklaalähteen jajaja..
 
Katossa hengaa porukoiden vanha, lasinen pallolamppu. Oon pienestä pitäen tykännyt tosta ja halusin laittaa sen tänne keittiöön, osittain myös siksi, että se valaisee tosi hyvin. Oon joskus muutama vuosi sitten Anttilassa katsellut vastaavia, mutta ne ei valaisseet yhtä hyvin ja ne oli lasin sijasta jotain muovia :E

Jatkoa luvassa, kun saa jonkun huoneen ensin esittelykuntoon;D

-E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti